piątek, 3 listopada 2017

PODSUMOWANIE WRZEŚNIA I PAŹDZIERNIKA


Cześć wszystkim!
Jako, że mój blog sprawnie funkcjonuje od października, mimo iż pierwszy post pojawił się we wrześniu, postanowiłam przedstawić Wam moje czytelnicze podsumowanie tych dwóch miesięcy.
W tym czasie przeczytałam 13 książek. Pięciu z nich nie widać na zdjęciu, gdyż czytałam je w formie ebooka, pożyczyłam komuś lub po prostu zwróciłam już do biblioteki. Muszę przyznać, że jestem BARDZO dumna z tego, że pomimo wielu obowiązków związanych ze szkołą udało mi się przeczytać tyle książek :))

W R Z E S I E Ń

1. "CONFESS" - Colleen Hoover
2. "AFTER. PŁOMIEŃ POD MOJĄ SKÓRĄ" - Anna Todd
3. "AFTER. JUŻ NIE WIEM, KIM BEZ CIEBIE JESTEM" - Anna Todd
4. "AFTER. OCAL MNIE" - Anna Todd
5. "BÓL ZA BÓL" - Jenny Han, Siobhan Vivian

N A J L E P S Z A  KSIĄŻKA:
Myślę, że nikogo nie zaskoczy, że jako najlepszą książkę wybiorę "Confess" Colleen Hoover. W porównaniu z pozostałymi pozycjami jest bezkonkurencyjna. Pierwsze trzy tomy serii "After"generalnie nie są złe, ale bardzo irytowało mnie zachowanie głównych bohaterów, które było strasznie przewidywalne i momentami po prostu nie do zniesienia. Ciągłe kłótnie, po których i tak się godzili chociaż przyrzekali, że ostatni raz do siebie wracają. I tak w kółko. W każdym tomie. Wymagałam czegoś więcej po tylu rekomendacjach i informacji na okładce, określającej książkę jako "największy fenomen wydawniczy".

N A J G O R S Z A  KSIĄŻKA:
Zdecydowanie "Ból za ból". Kilkakrotnie podczas czytania musiałam zmuszać się do kontynuowania i cudem dobrnęłam do końca. Historia jest dość błaha, a główny wątek związany z zemstą po prostu dziecinny i strasznie niedojrzały. Irytowały mnie bohaterki i po prostu nie miałam ochoty na dalsze czytanie. Definitywnie nie sięgnę po pozostałe części serii.


P A Ź D Z I E R N I K

1. "13 POWODÓW" - Jay Asher
2. "PODTRZYMUJĄC WSZECHŚWIAT" - Jennifer Niven
3. "POCZĄTEK WSZYSTKIEGO" - Robyn Schneider
4. "CHŁOPAK, KTÓRY ZAKRADAŁ SIĘ DO MNIE PRZEZ OKNO" - Kirsty Moseley
5. "IT ENDS WITH US" - Colleen Hoover
6. "MOJA LADY JANE" - Cynthia Hand, Brodi Ashton, Jodi Meadows
7. "AFTER. BEZ SIEBIE NIE PRZETRWAMY" - Anna Todd
8. "CHŁOPAK NA ZASTĘPSTWO" - Kasie West

N A J L E P S Z A  KSIĄŻKA:
I tutaj pojawia się problem bo nie potrafię wybrać tylko jednej. Tak więc dwie książki, które najbardziej mi się spodobały to "Podtrzymując wszechświat" i "It ends with us". Na blogu znajdziecie recenzje obu powieści i stamtąd możecie się dowiedzieć co mi się w nich tak podobało i co skłoniło mnie do wyboru ich w tej kategorii ;))

N A J G O R S Z A  KSIĄŻKA:
Niestety jest to "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno". Nie jest to najgorsza książka jaką przeczytałam, ale na tle pozostałych przeczytanych w tym miesiącu prezentuje się najgorzej. Odsyłam Was do recenzji, która pojawiła się niedawno na moim blogu, jeżeli jesteście ciekawi dlaczego się na niej zawiodłam.

To już wszystko na dzisiaj, zapraszam do kolejnego podsumowania już za miesiąc :))

A Wy jakie książki przeczytaliście w ostatnim czasie? Może nawet którąś z mojego posumowania? Dajcie znać w komentarzach! <3

Karolina

9 komentarzy:

  1. Ładnie Ci poszło, zwłaszcza w październiku! Ja czytałam wszystko Hoover i moją Lady Jane, wszystkie książki bardzo mi się podobały tyle, że'It ends with us' podobało mi się zdecydowanie bardziej od 'Confess' :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, kocham "Confess" ale jednak czuję lekki niedosyt po zakończeniu, za to do "It ends with us" nie mam żadnych zarzutów :D
      Pozdrawiam, Karolina

      Usuń
  2. Gratuluję wyników! Muszę w końcu przeczytać jakąś książkę Hoover! :D Nie czytałam książek z Twojego podsumowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zdecydowanie polecam książki Hoover! :D
      Pozdrawiam cieplutko, Karolina

      Usuń
  3. Wow niesamowite wyniki, gratuluję ♥ Ostatnio kupiłam "It ends us" i mam nadzieję, że mi też przypadnie do gustu jak Tobie i chyba większości osób, które poznały tę historię ♥ Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu ;))
      Pozdrawiam, Karolina <3

      Usuń
  4. wow! Ileż przeczytanych książek! Fantastyczne podsumowanie :D Przyznam szczerze, że serię After znam jedynie z serii złe książki Pawła Opydo i raczej w związku z tym po nie nie sięgnę :D
    Pozdrawiam serdecznie i życzę równie zaczytanego listopada i wielu dobrych książek!

    Pozdrawiam serdecznie, cass z cozy universe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :D A co do Afer, to przeczytałam całą serię głównie ze względu na to, że nie lubię zaczynać i nie kończyć, jeżeli nie przeczytałam wszystkich części, ale raczej nikomu bym nie poleciła :/
      Również pozdrawiam, Karolina :)

      Usuń
  5. Świetne wyniki! Gratuluję :)
    Miałam okazję przeczytać "13 powodów" i "Confess" a póki co z Twojego stosika największą ochotę mam na "It ends with us" :)
    Pozdrawiam :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń